Контрольні запитання та завдання 1. Чому з усіх форм правління, що існували в Греції наприкінці архаїчної - на початку класичної лоби, саме демократія найбільше вплинула на розвиток філософії, науки та мистецтва? 2. Які засоби розв'язання проблеми спільної для всіх міфології як державної ідеології запропонував афінський тиран Пісістрат? 3. Що означає слово «театр» у буквальному перекладі з давньогрецької? На що дивилися греки в театрі Діоніса і чому важливо саме те, що вони були лише глядачами? 4. Що означає слово «трагедія» в буквальному перекладі з давньогрецької? Як ти розумієш твердження про те, що аттична трагедія виникла як спроба міфологічного розв'язання «проблеми особистості»? 5. Яке визначення дав Арістотель драмі як літературному роду? Яким чином усвідомлення особистістю власної відповідальності сприяє розквіту драми? (Щоб відповісти на ці запитання, пригадай матеріал попереднього підрозділу). 6. Що саме в аттичному театрі називалося словом «мімесис»? Якого значення набуло поняття «мімесис» надалі? 7. В яких формах, якими способами «наслідують» життя кожен з трьох літературних родів? 8. Звідки античні автори брали теми для трагедій? 9. Кого греки називали «батьком трагедії»? Яку «революцію жанру» він здійснив? 10. Яка максимальна кількість акторів могла одночасно перебувати на сцені аттичного театру? Як ти гадаєш, чому саме таку кількість
|