За декілька днів Мольеру дозволили показати «Міщанина-шляхтича» Парижу та його міщанам. О, як вони реготали і як потім вітали «свого Мольера» - «свого Журдена», можливо дещо зрозумівши про мислення й буття. Першим у Франції сміявся король... Та недарма кажуть: добре сміється останній. Контрольні запитання та завдання 1.Сформулюй визначення класицизму. Як класицизм у мистецтві пов'язаний з раціоналізмом у філософії та абсолютизмом у політиці? 2. Хто є автором теорії французького класицизму, яка бодай у головних рисах відповідає практиці: Шаплен чи Буало? Чим ти можеш пояснити спроможність одного з них та неспроможність іншого узагальнити реальні художні надбання письменників-класицистів? 3.У чому полягають основні заслуги Корнеля як автора трагедій? Звідки походить французька приказка: «Прекрасне, як "Сід"»? 4,Чому трагедія Корнеля називається «Сід», а не «Родріго»? 5. Чому Расін назвав свою трагедію «Федра», а не «Іпполіт»? 6. Які події життя Мольєра мають особливе значення для розуміння його творчості? 7. Які герої комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» є об'єктами авторського гумору, а які є об'єктами його сатири? 8. Назви позитивні та негативні риси пана Журдена. Від чого залежить перевага позитивних або негативних рис у конкретній ситуації. в яку потрапляє людина? 9. Письмово схарактеризуй внесок театру французького класицизму до скарбниці світової культури. ![]()
|