Переглянути всі підручники
<< < 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 > >>

 

Монсьє. Салон Нінон де Ленкло

За декілька днів Мольеру дозволили показати «Міщанина-шляхтича» Парижу та його міщанам. О, як вони реготали і як потім вітали «свого Мольера» - «свого Журдена», можливо дещо зрозумівши про мислення й буття.

Першим у Франції сміявся король... Та недарма кажуть: добре сміється останній.

Контрольні запитання та завдання

1.Сформулюй визначення класицизму. Як класицизм у мистецтві пов'язаний з раціоналізмом у філософії та абсолютизмом у політиці?

2. Хто є автором теорії французького класицизму, яка бодай у головних рисах відповідає практиці: Шаплен чи Буало? Чим ти можеш пояснити спроможність одного з них та неспроможність іншого узагальнити реальні художні надбання письменників-класицистів?

3.У чому полягають основні заслуги Корнеля як автора трагедій? Звідки походить французька приказка: «Прекрасне, як "Сід"»?

4,Чому трагедія Корнеля називається «Сід», а не «Родріго»?

5. Чому Расін назвав свою трагедію «Федра», а не «Іпполіт»?

6. Які події життя Мольєра мають особливе значення для розуміння його творчості?

7. Які герої комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» є об'єктами авторського гумору, а які є об'єктами його сатири?

8. Назви позитивні та негативні риси пана Журдена. Від чого залежить перевага позитивних або негативних рис у конкретній ситуації. в яку потрапляє людина?

9. Письмово схарактеризуй внесок театру французького класицизму до скарбниці світової культури.

 

Переглянути всі підручники
<< < 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 > >>
Hosted by uCoz